Tuesday, September 02, 2008





7 Comments:

Blogger fleshhead sweden said...

ojojoj!!! Grymma bilder Ewa!!

10:44 PM  
Blogger fleshhead sweden said...

hahaha, noterade precis att alla kollar in i kameran! Din hatgrejj! Men jag gillar.

10:46 PM  
Blogger fleshhead sweden said...

Den översta, på tjejjerna tycker jag verkligen, verkligen om. De andra med som sagt men allra mest den.

10:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack. Precis! En ny värld har öppnat sig. Jag gillar faktiskt när dom kollar in i kameran!!!!
Har fått idéer och energi till eget projekt. Precis vad jag ville med veckan här. Det är så jäkla härligt här. En av mina bästa semestrar någonsin.

10:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Håller med dig. Den på tjejerna är den jag gillar bäst också.

10:11 PM  
Blogger fleshhead sweden said...

Hon på tjejbilden har den där tonårsblicken, duger jag? De måste kolla i kameran för då kan dom inte gömma sig. Skitbra.

9:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

can u leave ur phone number to me???

7:15 PM  

Post a Comment

<< Home