Thursday, December 28, 2006

Så ensamt utan er,,,men vårt crew har fått utökning!



2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vem e utökningen? Osynliga mannen???
Vilken tur för Lin att du följde med, hon var helt förtvivlad när vi pratade med henne.
Sköna bilder från Kallis! Badade du verkligen???
Kram Stull

5:36 PM  
Blogger kuppjark said...

Ja jag badade men det var länge sen sist så jag svor för mig själv om vem som hittat på dom här dumheterna, men sen var det underbart!
Det är Titti, en tjej som var på Smålads när vi bodde där, och hon går o får akupunktur hos Mattias och jag kom dit en dag och sa att jag skatat o hon blev eld o lågor o vill hänga m nästa gång jag skatar. Bra bra för Elin har försvunnit lite halvt - vet inte om det är knät eller mannen som spökar. Kram Ewa.

3:35 PM  

Post a Comment

<< Home